18 oktober 2007

Stora förändringar i tillvaron

Nu har vi flyttatt till stan, Sundsvall. Närmare bestämt Kungsnäs, ett stenkast ifrån Selångers kyrka. Det är lite ovanligt att vistas bland andra människor och kräver viss anpassningnsförmåga, ingen av oss är perfekt. Det känns bakvänt och omständigt hur jag än gör.
Vi har promenerat i skogen och nu tömkör jag mest. Klara trivs jättebra och hon har fått två nya kompisar. Kompis har flyttat till Ljusdal.

Jag går på akupunktur behandlingar varje vecka, efter formsvacka, och det leder till nya, spännande insikter om energin i min kropp. Undervisningen på yogan är till belåtenhet och det känns härligt att få delta på kurs i helgen, att få tid för sig själv och sin egen kropp. Nu håller jag på att planera in vårterminens aktivieter och det ska bli skönt att redan nu få mer strunkur i tillvaron.

Eftersom jag saknar uppkoppling så blir kontakten via nätet mer än sporadisk.

Inga kommentarer:

Yogashala Sundsvall's Fan Box